زلزله ای به شدت 6.4 ریشتر، شهر های جنوب ایران را لرزاند
نوشته شده توسط : gheirati

زمین لرزه ای در جنوب ایران احساس شد!!! خبری که از دیروز همه خبر گذاری ها منتشر کرده اند و امروز می خواهیم در مجله خبری گردشگری های هتل بیشتر در باره زلزله جنوب ایران بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر درباره این زمین لرزه تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

شدت و جزئیات زلزله در جنوب

مرکز لرزه نگاری کشور زلزله رخ داده در مناطق قشم کرمان هرمزگان  را 6.4 ریشتر تخمین زده است. وقوع این زلزله در روز یکشنبه در ساعت 15:36:56 ثانیه بوده است.

زلزله در جنوب ایران

دستور فوری رئیس جمهور برای امداد رسانی به زلزله زدگان

رئیس جمهور ایران آقای رئیسی در جلسه هیئت دولت خود با زلزله زدگان ابراز همدردی کرد و به تمام نهاد ها دستور داد به کمک زلزله زدگان هرمزگان بشتابند. همچنی ایشان به معاون اول خود گفتند که در سریع ترین زمان ممکن به هرمزگان بروید و از حال زلزله زدگان باخبر بشوید. در نهایت معاون اول رئیس جمهور 4 ساعت بعد در هرمزگان حضور یافت و به مشکلات زلزله زدگان رسیدگی کرد.

آماده باش در جنوب ایران

مدیر کل مدیریت بحران جناب آقای حسن زاده اعلام کردند: در حال بررسی زلزله رخ داده هستیم. همچنین وضعیت آماده باش را برای تبعات این زلزله داریم. گروه های امدادی؛ آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در تمامی نقاط زلزله زده اعزام شده اند تا در بروز مشکلات به کمک مردم بشتابند .

دو زلزله در کم تر از یک دقیقه

رئیس مرکز لزره نگاری در مصاحبه با خبر نگار ها اعلام کردند دو زلزله در زمانی کمتر از یک دقیقه در جنوب ایران رخ داده اند و هردو زلزله بسیار بزرگ و مخرب بوده اند. زلزله اول 6 ریشتر و زلزله دوم 6.4 ریشتر بوده است.

زمین لرزه و زلزله جنوب ایران

تعداد مصدومیت ها و کشته های زلزله در جنوب ایران

آماری که از طریف خبرگزاری مهر به دست ما رسیده 104 نفر مصدوم در این زلزله یافت شده است، که بسیاری از مصدومین به صورت سرپایی درمان شده اند. از 104 نفر مصدوم 9 نفر آنها بستری 5 نفر در بخش اورژانس و 4 نفر در گیر روند درمان خود هستند. سخنگو دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد علت مصدومیت ها ترس و اضطراب در زمان فرار بوده است .

خسارات زلزله در جنوب ایران

زلزله در کجا ها احساس شد

بعد از وقوع زلزله شهر های کرمان، بوشهر ،فارس در کنار شهر های جنوبی مانند قشم ،لافت، هرمزگان این زلزله را احساس کردند. گروه های امداد و نجات در تمامی مناطق زلزله زده در حال خدمت رسانی هستند و از چند ساعت بعد از وقوع زلزله چادر های اسکان و امکانات رفاهی در بین مردم توزیع شده است .

زلزله جنوب در امارات نیز احساس شد

طبق خبری که از هواشناسی امارات اعلام شده است، در بخش هایی از امارات و عربستان زلزله احساس شده است؛ اما هیچ خسارت جانی و مالی در این مناطق اعلام نشده است.

لیست مناطق زلزله زده

فرودگاه هرمزگان آمادگی برای انجام پرواز های امدادی را دارد

مدیر کل فرودگاه های هرمزگان اعلام کردند : بعد از وقوع این زمین لرزه تمام پرواز ها برقرار می باشد. همچنین ما آمادگی پرواز های امدادی را نیز داریم. ابوذر ضیایی اعلام کرد هیج خسارتی در بخش هوایی نداریم و همه مسافران سالم هستند.

تیم های هتل برای همه هم وطن های عزیزمان آرزوی سلامتی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: